Arkadaşlar selam,
Benim göbeğim acayip kaşınıyor artık dayanamıyorum derimi yırtıcam, ılık duş aldım kalmosan sürdüm olmadı, soğuk havlu kompresi yaptım olmadı, nemlendiricilerim zaten var sürekli sürüyorum onlar fayda etmiyor. Doktor exipial hydro sür dedi faydası yok. Yani lütfen bu kaşıntıya bir çare varsa söyleyin.
- kan değerlerim temiz gebelik kolestazım veya şekerim yok. PUPP değil çatlak ve gerilmeden dolayı kaşıntı var ayrıca son haftalardayım artık karnım patlayacak gibi.