SerpilEsra çok zor ve mübarek bir işi var eşinizin,Allah ondan da sizden de razı olsun öncelikle aldığı maaşla ölçülemez değeri 🙏 mevlam inşallah bir ömür birlikte sağlıkla büyütmek nasip etsin fakat ölüm hepimize çok yakınken askerlerimiz burun buruna. Şahsi fikrim eşiniz istiyorsa koyun ismini yiğit de çok güzel bi isim Yasin de. Anne olarak sizin de hakkınız tabiki ama ben bile eşimin rahat bi işi olduğu halde oğlum olursa eşime bırakabilirim isim konusunu. Çünkü en az benim kadar sorumluluk alıp hamileliğimin yükünü paylaşıyor. Varlığını hep hissettiriyor. Babalarımız için değer bence güzel ve uyumlu olmuş Yasin yiğit ismi de🙏💕