HacerEnfal Çok hareketli hayatım yok ev icinde temizlik yaparken iş yaparken ayaktayım onun harici oturuyorum yatıyorum doktor normal görüyor şuan doğumu çatı muayenesi olmadım henüz 37+3 teyim ben böyle dogururmuyum normal olarak var mı böyle olup doğum yapan
anneyimmbennn HacerEnfal ben de hareketsizdim sadece ev işi yapıyordum normal doğurdum o senin catinla alakalı bir şey bence
ikiprensannesi53 HacerEnfal dogurursun tabi ben ilk gebelikte kalkıyorum yataktan yatıyorum koltuğa böylelikle normal doğurdum
Bus123_ HacerEnfal artık günlük bir şekilde yürüyüşe çıkıp suqat ve egzersizleri yaparsan neden doguramayasin ben de kızımda hep evdeydim 39+4te iki gün 1 saat yürüyüşe le üçüncü gün 3 santim açıklıkla gittim ve akşamında kucağımdaydı çok şükür şimdi de 33 hastalığım evin içinde aktifim ama hala yürüyüş vs başlamadım rabbim hepimize kolaylık versin
HacerEnfal __mom1 ama hiç hareketli biri değilim evden bile çıkmam nerdeyse hele hava soğudu birde hiç çıkmıyorum
__mom1 HacerEnfal ben de hiç hareketli değildim ama yaptım yani halterci filan olmaya gerek yok sadece vajinismus kısmını bilmiyorum o biraz sana bağlı
HacerEnfal anneyimmbennn yaaa bence ilk başta vajinismus vardı biraz zor atlattım geçirdiğim ay hamile kaldım sizce çatı dar mıdır
anneyimmbennn HacerEnfal yok canım çatının onla alakası yoktur benim ablamda da vajinismus vardı normal doğurdu
HacerEnfal anneyimmbennn bak buna çookkk sevindim aslında vajinusmusun anlamı hiç birleşme olmaması demekmiş demekki vajinusmus değiliz ki hamile kalabilmisiz