sevgul43_ Ya şu ağda çok skntili ya bekarken sürekli agdaya giderdim çok temiz oluyordu şimdi kendim rahatsız olduğum için jiletle ilerliyorum. Kaçıncı aydan sonra gidebilirim ağdaya Allah aşkına bıktım
mervemurat16 sevgul43_ ben hep gidiyorum ağdaya hiç bir problem olmuyor.zaten haftanız ilerledikçe karnınızdan göremeyeceksiniz o zaman rahat olur ağda sizin için
Mia0121 sevgul43_ sevgul43_ düşük ihtimali bittiği gibi ağdaya başlayabilirsiniz jiletle olacak şey değil ileriki dönemde göremez insan sıkıntılı düzenli ağda daha temiz daha rahat
mervemurat16 Mervekarababa34 30.cu haftamdayım bir sirki olmadı şuana kadar aksine geç çıkıyor iyi oluyor
Mervekarababa34 mervemurat16 ağda dan sonra bir krem kullanıyor musunuz onarması için bende kızarklık oluyor
Seyda08 sevgul43_ hamileligimin en basindan beri gidiyorum. Ilk hamilleligimdede ayni sekilde en basindan doguma gidene kadar agdaya gittim
Seyda08 Mervekarababa34 siz isterseniz iciniz rahat etsin diye doktorunuza danisin ama ben daha 5 haftalikken gitmistim simdi size bisey olmaz demem yanlis olabilir
mervemurat16 Mervekarababa34 ağda sonrası yap veriyorlar ama ben duştan hemen sonra nemlendirici krem sürüyorum
Mom_83 sevgul43_ ben en baştan beri gidiyorum şimdi 39 oldum 2 gün önce tekrar gittim inan çok rahat oluyor lohusalıkta rahat geçer hem temiz temiz
fatos2404 sevgul43_ lazere gidiyordum pörtlediler gebelikte yine çok sinir bozucu yüne ağdaya dönecem mecbur 🥺😣
Sedefkitir12- sevgul43_ bende bekarkende gidiyorsun il gebeliğimde de son ayıma kadar gittim suan 2. Ye hamileyim aynı şekilde agdaya devam ediyorum
mervemurat16 Mervekarababa34 nivea kullanabilirsiniz,Arko krem olabilir ben hangisini bulursam sürüyorum ama nivea daha nemli gibi geliyor bana