Evinuuu Nazd1 baktım onlara benim Ekim de mi Kasım’da hamile kaldığım belli değil ekimse erkek kasimsa kız diyor anlamadım
Evinuuu Nazd1 bende öyle yaptım bazısı şöyle söylüyor bebek ne zaman dollendiyse ne zaman yumurtlama olduysa o zaman ki tarih doğrudur diye 🤷☺️
QueenMother Nazd1 çin takvimi kız dedi burda herkes kız dedi beni gören herkes koz dedi bende kızım olacakmış hayırlısıyla tabi bence bu bir tesadüf