Kızlar cuma günü sezaryana aliniyorum acil bebeğin poposu çok assagidaymis ve suyum azmış bugün döndürme işlemi yapicalardi deneme yaptılar fakat baya mesanede olduğu için döndüremediler 38+1 deyim haftaya gün alalım ozaman dedim bekleyemeyiz açılman gercekledirse çocuk pipodan veya ayaktan normal dogum yapmak zorunda kalırsın dedi 2 yaşında kızım var onu normal doğurdum sezeyandan da korkuyorum sonrasından biraz üzgünüm ama oğluma kavusucahim için Tabiki heycanliyim