lylplt 35+2 haftalık hamileyim Az önce ayakta birden karnıma ağrı girdi adet sancısı gibi belime felan geçti şimdi ama karnım sertleşiyor bi kaç kere oldu sizce gidip nst baktırmalı mıyım?
OznurSlmz1 lylplt 37+1 deyim dün gece bana da oldu şiddetli bel kasık sancısı ama uzanınca geçti. Yalancı sancı olma ihtimali var bence uzan bi dinlen geçmezse tekrarlarsa öyle git hastaneye
OznurSlmz1 lylplt rica ederim. Dinlenince geçen hiçbir sancıdan kramptan korkmuyorum artık ya nişan yoksa su gelmemişse ve dinlenince geçiyorsa yalancıdır.