Sevde11 Rames06 ben yaşıyorum ne yaptiysam bana mısın demiyor. En son şurup yazdirdim doktora onu kullancam
37sedac Rames06 bende de var magnezyum yaZdi ama iki uc gun iyiydi simdi yine kabizim🤦🏼♀️ iki gunde bir ic dedi suan oyle deniyorum ama faydasi yok. Erik kuru kayisi diyorlar ama onlarda gecirmiyor
Sevde11 Rames06 osmolak diye bi surup canim kana karismiyormus gebeler rahatlıkla kullanabilir dedi doktor