Sevil1996 ben 6. Aya girdim hala var her gittiğim de normal dediler. Oluyor o ağrı maalesef. Bi hafta öncesi ağrı şiddetlendi bende sag bacağıma basamıyorum resmen ortadan ayriliyodum. Ona da erken çatı ağrısı dediler ama değilmiş taş düşürdüm hamilelikte anlamadım. Hastanede yattım çıktım. Ağrının siddetini sen daha iyi bilirsin kuzum geçmiş olsun.