Babyannesii benim de idrar da koku var suyu 3 litre ıcıyorum oyle kesildi azalttım an baslıyor 32+5 deyim idrar daha vermedim galiba enfeksiyon var sol kasıkta da agrım var agrı ya normal dedı doktor ama yinede idrar vermem lazım sizin sikayetiniz var mı