40 günlük bebeğim bugün aşırı derecede kustu fışkırarak. Doktora götürdüm. Besin alerjisi olabilir dedi kakası da mukuslu gibiydi zaten. Sadece anne sütü alıyor ben hayvansal şeyler yemeyecekmisim. Süt ve süt ürünleri alerji yapıyormuş. Diğer şeyler de gaz yapıyor mercimek fasulye. Ne yicem ben şimdi. Besin alerjisi olup nasıl beslendiniz 😣