naneliseker_ Yarın 32 olacağım inşallah. Doktoruma sormadım ama merak ediyorum nst ye kacinci hafta başladınız ? 🥹Veee kaç dakika sürüyor?
Gamze_yildirim naneliseker_ 32. Haftada olmuştu ikk nst şimdi 2. Gebeliğim 23. Haftamadayim ☺️bekliyorum o günleri sabırsızlıkla
naneliseker_ Yazmelegi_ hareket yoksa 40 dakikaya kadar bekliyorlar mış :) acaba eşleri de özelde alıyor mular içeri inşallah alırlar.
K-Canseven naneliseker_ 35. Haftada başladık. Nst ye tok karnına, meyve suyu ve çikolata yiyerek gitmenizi tavsiye ederim. 🌸