Sermec27 Sevil1996 berbat çok bulantı halsizlik vs yok ama riskim var hep yatmak zorunda kalıyorum 29 aylık bir oğlum var daha da zor oluyor çocuk olunca hiç bir şey yapamamak birilerine muhtaç olmak 9+4 um Allah nasıp ederse
matmazellayy Sevil1996 Mide bulantısı kusma sabah ve gece kusmaları herşeyden tiksinme hariç iyiyiz çok şükür 😄
mrv2505 Sevil1996 güzel gidiyor çok hafif bulantı ve iştahsızlık var sadece şikayetim onlar da çok ağır değil hafif yani. Tansiyon dusmelerim oluyor gün içinde bir de o biraz beni sarsıyor 🥲
matmazellayy Sermec27 Ben bile sıkıldım iyi olsam da kendi evimde birseyler yapsam diyorum birde ilk gebeliğim çocuk olunca daha zor Allah yardımcımız olsun
Rumeysacelikk46 9+3 deyim dünden belli az olarak kanamam var , eşimin işi yüzüne ilçede yaşıyorum hastaneye randevu bulamıyorum eşim izin alamadı iş yerinden cuma günü bekliyoruz 😞 inşallah bebeğime bir şey olmaz
Sermec27 matmazellayy Allah razı olsun gerçekten çok zor az hareket etsem bir leke bilmem ne çok zor oğlumda var hiç bir şey yapamıyorum pskolojim çok kötü
matmazellayy Sermec27 seni çok iyi anlıyorum canım riskli mi gebeliğin dinlen yardımcı olacak insanlar varsa çevrende hiç bişey yapma oğlunla ilgilen hep kendine şunu de mecburi durumdayım psikolojini bozma bende senin gibi çok takıyorum hiç bişey yapamadığım için ama mecburi durumdayım diyorum yapacağım bişey yok nasip böyle diyorum telkin ediyorum kendimi
Sermec27 matmazellayy 3 kaybım var canım iki kürtaj bir ölü doğumum var şu anda da kanama alanım ver kese yanında normalde 10 gün kaynanam geldi baktı sonra ben iyi oldum dedim gidebilirsin dedim kontrole bir gittim kanama alanım varmış erkek kardeşim de bir süreliğine geldi bir yandan o bakıyor bir yandan eşim ama çok üzülüyorum hiç bir şey yapamıyorum insanlara muhtacım insanları yoruyorum çocuğuma bile bakamıyorum çok üzülüyorum zaten stresliydim yine kalbî duracak mı vs diye ne bileyim rabbim inşallah feraha kavuşturur bizleri
matmazellayy Sermec27 Ya rabbim yardımcın olsun kuzum inşirah aç dinle oku ne olacak canım mecbur yorulacaklar stres yapmaman gerek senin mecburi durumdasın eşin hasta olsa bakmayacak mısın veya kardeşin veya kaynanan bakarsın dimi şuanda da sen hastasın mecbur onlar bakacak biz kendi işimizi kendimiz görmeye alışık olduğumuz için absürt geliyor bize ben şahsen hasta olsam dahi evimin temizliğini hep kendim yaptım şimdi hazıra alışkın değilim diye zoruma gidiyor ama hiç gitmesin balım valla o kadar rahat kadınlar var ki ben eşime kahvaltı dahi hazırlayamıyorum diye ağlıyordum eşim dedi niye böyle yapıyorsun sen böyle değilken hazırlıyordun bizim iş yerindekiler hep kahvaltıyı poğaça ile yapıyorlardı bi ben gitmiyordum kahvaltıya milletin eşi rahat uykusundan uyanıp kahvaltı hazırlamıyor zaruri durumdasın hep kendini rahatlat hep stresini atacak şeylerle uğraş emin ol her hâl geçicidir rabbim evladını sağ Salim kucağına almanı nasip etsin eşine ailene sana oğluşuna sağlık sıhhat versin gönlüne ferahlık versin biraz uzun oldu hakkını helal et üzme kendini ❤️
Sermec27 matmazellayy ne bileyim canım inşallah bu günlerde gelir geçer benim her hamileligim böyle geçiyor ikinci oğlumda da bir süre böyle olmuştu yatağa bağımlı kalmistim hiç bir şey yapamamistim ne bileyim vardır rabbimin bir bildiği bu da bizim imtihanmizmis rabbim kolay geçirsin inşallah 🤲♥️