Mommy15 Kızlar merhaba, bugün 23 haftalık olduk ama bebeğimin hareketleri dünden beri azaldı hatta hareket ediyor mu etmiyor mu tam çözemiyorum. Birkaç gün çok iyi hissediyorum sonra böyle hissetmediğim oluyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı normal mi?
Deletedmom_103 Mommy15 çok normal 20-25 haftası düzensiz hissetmeler oluyor sonra düzene giriyor, için rahat etmezse doktora gidebilirsin ama
Edos1212 Mommy15 bende 23+5 haftaligim bendede durum aynı dün akşam çok hissettim mesela ama bugün hiç bişey hissetmiyorum sabahtan beri. bazen iki üç gün hissetmiyorum. sanırım normal bu haftalarda çünkü bı kaç gün önce doktora gittim herşey yolundaydı