Ya hastaneye gidin lütfen bu kadar sancı çekiyor olmanız 11 saat çok fazla bebeğin kordonu dolanmış olabilir kalp atışı yavaşlayabilir ,birazda bebeği düğünün sonuçta evimizde Nst cihazı yok kontrol edelim,kontrol etsinler yoksa birşey eve dönün ne kaybedersiniz ki kakasını bile yiyebilir yapmayın lütfen 🙏