Fatmac Bursa şehir hastanesinde memnun kaldığınız doktorlar kimler acaba ? Ben Seda Duygu Çetine randevu aldım ama giden var mı ?
Simge16 Bem 1 kere gittim 2. Randevumu aldım odaya hastaları teker teker aldı ultrasonda bebeğe güzel baktı sorulan sorulara cevap verdi problem yaşamadım
Fatmac Simge16 teşekkür ederim içimi rahatlattınız iki kere özele gittim bakalım ilk kez devlete gideceğim
Ozr42 Benim özelde gittiğim bir doktor oraya geçti Demet Haytaoğlu çok iyi biri çok ilgili. Birde 2 kere Yaşar Cana gitmiştim oda çok iyi bir doktordu.
Seher1616 Osman beye gidiyorum o da çok iyi bide Murat afşın bey iyi ama ilk randevumda Mehmet Karabuluta gitmiştim hiç memnun kalmamıştım kendisinden verdiği cevaplar falan içimi rahatlatmadı hiç çok rahat takılıyordu