Arkadaşlar ben geçen yıl miyom ameliyatı olmuştum. Şimdi 35 haftalık hamileyim 2 hafta sonra doğum var Allah nasip ederse aynı yerden mi kesip sezeryan yapılıyor bunu çok merak ediyorum her gitmemde doktora sormayı unuttyorum. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi.