Svvl ilk hamileligimde sezeryan olmuştum ama bana dikiş yapmadılar yapıştırıcılar sezeryan yerimi hastaneden çıkarken sprey sıkti ve artık birşey sürmene gerek yok dedi eve gidip duş ala bilirsin kapatmana da gerek yok demişti yani pansuman bile yaptırmamıştik şimdi 1 hafta sonra tekrar olacağım sezeryan inşallah gene yapıştırma yapar doktor