zumraninannesii Hamilemiyim aceba geçen hafta ilişki yaşadık ve hafif kanamam oldu ilk gebeligim de yerleşme kanaması olmuştu bnde bilmiyorum yani ama biraz sert olmuştu herzaman kinden gebelik mıdır yoksa başka bişey mi aceba
zumraninannesii zumraninannesii yumurtlamadan bir gün önce ilişki oldu ve ilişki bı kaç gün sonra hafif kanamam oldu ilk kızımda da yerleşme kanaması olmuştu aceba yerleşme kanaması mi diyorum
Umut_aras zumraninannesii resim açılmıyor bidaha yükleyin kanama olayını anlayamadım yine hamile olduğunu düşünüyorsunuz ve ilişki esnasında kanama oldu ve yerleşme kanaması gibi düşündünüz doğru mu anlamisim
Umut_aras zumraninannesii benim yerleşme kanaması 8. Haftada olmuştu doktor öyle demişti yani bir gün falan minik minik geldi kanamam
zumraninannesii Umut_aras evet ilk kızımda da ilişki sırasında hafif kanamam olmuştu buda aynı oldu aceba öyle mi diyorum
1prensesannesi__ zumraninannesii yumurtlamadan onceki gun iliski olmussa evet hamile olabilirsin 11 kasim yumurtlama gunu o gun catladiysa 24 kasimda adet gunun olur yani gecikmen var demek bu bi test yap canim varsa cikar muhakkak
Ebru-29 zumraninannesii geçen hafta ilişki olduysa şimdi yerleşme kanaması nasıl olsun. Biri de bunu demiş öyle dediysem ilişki 2 hafta önce demişsiniz ne dediğiniz anlaşılmıyor. Bence tahriş olmuşsunuz. Yerleşme kanaması daha ileri zamanlarda oluyor. İnsanlar nerden bilsin test alın
zumraninannesii Ebru-29 geçen hafta demiyorum fotoğrafta gördüğünüz gibi ayın 11 yumurtlama gunumdu ayın 10 da ilişki oldu aceba var mıdır diye