Mirvaanizz korkmanızın size faydası yok . Gecikmenizin sebebi gebelik ise gebeliğin nasıl ilerliyor ? Normal bir gebelikmi ? Rahim içinde gelişen bir gebelikmi ? Bunların bilinmesi gerekiyor , kullanman gereken vitaminler var sen korkuyorsun ama var ise bu gebeliğinide riske atıyorsun . Hiç kan verdinmi veya evde test yaptınmı ?