Elfglh canım bazı şirketler yani mesele ben Lcw Ana merkezinde çalışıyorum benim şirketim kesinti yapmadan aylık düzenli olarak maaşımı yatıracak ben sonrasında aldığım toplu parayı şirkete vereceğim devlet onu Doğumdan sonra veriyormuş sanırım toplu şekilde ama hangi süre zarfında veriyor bilemiyorum