Kediannesi1 Hazalaskin 5 hastalıkken 2 kese vardı doktor biri kaybolabilir dedi 7 haftanın sonunda 2 kalp atışı duyduk çok şükür şimdi 15 günlükler biraz erken geldiler küvozdeler durumları iyi
gamzecgr Hazalaskin 5+2 de keseleri gördük 6+2 de kalp atışlarını duyduk aralarında 5 gün vardı hep ama hafta büyüdükçe o fark da düştü
yagmurrrra Hazalaskin 5haftalık bitane kese vardı 7 haftalık kalp atışına gittiğimizde tek kesede iki bebek vardı ☺️
Hazalaskin Kediannesi1 anladım ben 6. Haftada Tek kalp atışı duydum şuan 10 haftalık 12 . Haftada kontrol var o zaman gitcez ikiz değil o zaman
SeherT Kediannesi1 ya bende bugün ikiz olduğunu öğrendim birinin kalp atışını vs duyduk ama diğer kese küçük ve bebek vs göremedi doktor sağlıksız düşer muhtemelen dedi inşallah benimki de sizinki gibi olur yaşar inşallah
Kediannesi1 Hazalaskin tabi baştan iki kese yada 2 kalp atışı olurdu yada doktor kesede bir şey daha var haftaya bir daha gel derdi
Hazalaskin yagmurrrra biz 6. Haftada tek kalp atışı tek kese vardı bı tane bebeğim var o zaman dimi sonradan artmaz 🤣 zaten bı kızım var ve çok küçük buda sürpriz bı gebelik oldu
yagmurrrra Hazalaskin benimde 14 aylık bebeğim var şuan 11+6 haftalık ikizlere hamileyim😀😀😀 artmaz daha hahah
Mrvylmz61 Merhaba ben 7+3 teyim bugün ikiz gebe olduğumu öğrendim. Kalp atışını almaya gitmiştim. Heyecandan ne yapacağımı bilmiyorum. Cinsiyet kaçıncı haftada öğreniliyor acaba 🥲
_aysee_98 Kediannesi1 ben de 5+6 da gittim sadece kese gördük daha küçük dedi doktor İnşallah biz de görebiliriz