27mart 35+2yim şuan doktorum az önce başının kanala yerleştiğini çok aşağıda olduğunu yakın zamanda gelebileceğini söyledi kilosu da 2300 civarı küveze girer doğarsa dedi aynı durum olup da bebeği olması gereken doğum haftasını bekleyen var mı
1_prensesannesii 27mart ben de merak ettim 33 haftadayız ultrasona göre 34 ve başı kanala yerleşmek üzere dedi
Duru_10 27mart 34te benimde öyleydi erken dogar dedik karin cevresi geriligide vardi simdi 39 oldum gelen giden yok daha
Sedefkitir12- 27mart benm 26 dam itibaren bas asagıydı kanala çok yakındı rahmimde yumuşama vardı 39+6 da doğdu fitil falan kullandım
minik-02 27mart ilk doğumum da bebeğimin başı kanaldaydi ve çok baskı oluyordu 34 hafta da suyum gelmişti bebeğim sizinki ile aynıydı kuveze alınmadı ciger gelistirici oldunuz mu peki ben o zaman hemen olmuştum Dr tarafından