Ben 20sinde buldum açılmıştı şuanda yok randevular bir erkek doktora aldım ilk defa gidicem ilk kayıttan sonra randevu gerekli mi diye sorucam hatta çünkü randevu çok zor bulmak talep açıyorum hep lohusa menopoz sıra bildirimi geliyor birde olusturmayinca talep iptal oluyor tekrardan talep açılmalı bilginiz olsun