gncglozclk Yaşayan var mı varsa sebepleri neler kızlar bende 3 gundur var doktor yorgunluktan dedı anlamdım idrar da almadı gerilme de olabilir diyor bebekde sıkıntı yok nts de cekıldı bisey yok
Ebruu06 Bende 33 haftalığım kaşık ağrısı çatı ağrısı bunlar inanın normal diyor doktorlar bazen alttan çıkacak gibi ağrı hissediyorum magnezyumu günde 2 tane içebilirsin dedi bi de idrar kültürü vermeniz gerekiyor o haftada
gncglozclk Ebruu06 bu hafta ister o zaman gittim de vallaha normal diyorlar da bende korktum yururken agrı olmasından idrarda koku olmasından agrıda bı gidiyor bı geliyor ama hep orda yanı ayaga kalkarken bı anam anam diyorum bı garip yanı anlamadım da ıns iyidir 😂
gncglozclk Ebruu06 magnezyum içtim de kesiliyor o an etki ettı ıcın etkisi gıdınce tekrar baslıyor sanki