Merhabalar. Bebeğim 7 günlük. Mememi tutuyor emiyor da ama çok uğraştırıyor. Sürekli memeyi ağzından çıkarıyor geri tutmak için ağlıyor vs. Bu yüzden de ilk gunlerde yeterli beslenemedi. Ben de şırıngayla besliyorum. Serçe parmağımı ağzına verip emme refleksini tetikleyerek şırıngadan kendisinin çekmesini sağlıyorum. Tabi gün içinde mememde de tutmayı ihmal etmiyorum unutmasın diye. Bu yöntemi daha önce kullanan oldu mu? Sizce bebeğim emmeyi unutur mu bu şekilde devam edersem? Ne zamana kadar devam etmem gerekir?