2melkannesii Hanımlar ben ilk günden beri Kadirli devlet hastanesine gidiyorum ilk doğumum özelde yaptım şimdi maddi durumdan dolayı devlette yapacağım inşallah ama süreç nasıl bilmiyorum biraz korku sardi var mı yakinlarda o hastanede doğum yapan🥺
Betul_pdz01 2melkannesii benım ilk doğumum olacak kadırlıde özele gıdıyorum ama devlete bazıları ıyı dıyor bazıları kötü 🤷♀️
2melkannesii Betul_pdz01 tul_pdz01″#p31072635 ya doktorum iyi çok şükür ama ebelerinde bazıları iyi bazıları sert gibi🙇🏻♀️ sezeryan olmayı istiyordum kalp rahatsızlığımdan dolayı ama doktorum kalbin normal doğuma engel değil dedi🤦🏻♀️ 7 martta da yesilkartliyim diye çok pahalı fiyat çıktı
Betul_pdz01 2melkannesii evet ya ebelerin bazıları çok sert davranıyor devlete bır kaç kez gitdımde ondan bılıyorum 7 martda da 650 olmuş muane üçreti sezaryanda askerî üçret
2melkannesii Betul_pdz01 Off fiyatlar uçmuş yaa 🙇🏻♀️ 7 mart tek hastaneyim diye birazda arttıriyor sanırım adana da ondan uygun olan hastaneler vardı🙇🏻♀️
2melkannesii Betul_pdz01 ilk doğumumu Adana da yaptım Kadirli ye 1 sene önce taşındık o yüzden pek bilgim yok ama kadın bir doktor var onu çok övüyorlar🤔
Betul_pdz01 2melkannesii olabılır aynen ben de adamalıyım gelın geldım buraya Adana’da daha ucuz hastaneler
Gamze-ee Betul_pdz01 merhaba Elif hanım da bende spinal sezaryen doğum yapacağım, nasıl geçti doğumu, ben sonradan dr degistirdimde hem ondan hem sezaryen den korkuyorum
Betul_pdz01 Gamze-ee ben normal doğum yaptım canım da sen şimdiye kadar dogurmussundur yenı gördüm kusura bakma bebeğinde hayırlı olsun canım