Yagmur75 ben başından beri hiç randevu almadım canım bilkent şehir hastanesine gidiyorum, gittiğin hastaneye göre de bölüme göre de değişebilir ben perinatolojiye gidiyorum mesela hiç randevu almıyorum sıra da beklemiyorum giriş yaptırıyorum hemen alınıyorum. Bazıları randevusuz bakmıyormuş bazıları da çok erken gidersen sıra veriyormuş