Wera _gulfer her markanın 1numarası farklı boyutta oluyor bazıları çok küçük bazıları büyük gibi o yüzden 3numaraya stok yapın bence beneğiniz iri doğarsa bazı 1numaralar sadece bir hafta kullanılıyor sonra sığmıyor
Ervaa35 _gulfer 1 numaradan 2 paket al direk 2 numaraya geçiyosun çünkü maşallah bebekler hemen büyüyo sıkmaya başlıyo ee 1 numarada küçük oluyo baya bu sefer sıkıyo elinde kalıyo en güzeli 2 numara o baya gidiyo uzun süre
Youngmotherr _gulfer bebeğe göre değişir ilk 2 paket alın çünkü benim oğlum 1 hafta kullandı daha kullanamadı
EvrimAnac Valla biz 4 paket aldık 168 tane var içinde açıkçası yeterli olur mu kalır mı bilmiyoruz yaşadıkça göreceğiz
Seh999 _gulfer tabi ki çok fazla kaka yapıyorlar bazen altını değiştiriyorum yenisini koyar koymaz yapıyor😁
EbruBoluKaya 82 li 2 paket 1 numara aldım bebeğim 19 günlük son 20 tane falan kaldı sonrasında 2 numaraya geçeceğim sleppy kullanıyorum 1 ve 2 arasında çok boy farkı yok o yüzden 2 numaradan devam edeceğim