11-02- 29 haftalikken dolgu yaptırdım Dr.dan izin alarak bir sıkıntı yok çok şükür. 19 haftalikken izin almıştım 26 haftalikken tekrar gittiğimde yine sordum bebek ne kadar büyük olursa o kadar iyi demişti. Diş Dr. Da hemen yaptır son ay hiç bir işlem yapamam demişti. 1 hafta antibiyotik kullandım apse vardı. Yaptım dolgu kurtuldum