sasha Canım hamile kardeşlerim, haftaya girdiğim şu günlerde bu postu hepinize kalpten teşekkür etmek için açıyorum. Haftalardır bu platformdayım, her soruma bir cevap buldum, hep destek gördüm. Yeri geldi bebeğim 10 gün hareket etmedi, yeri geldi kayınvalidem yüzünden psikolojim altüst oldu, yeri geldi doğum korkum oldu … ne yazdıysam, ne sorduysam hep destek gördüm, güzel mesajlar aldım. Pozitif negatif bir sürü durum okudum, güzel haberlere sizlerle sevindim, negatif haberlere sizlerle üzüldüm. Tek bildiğim hamilelik dönemim boyunca bu platform uzun süredir depresyon tedavisi gören anksiyete sahibi beni çok ama çok rahatlattı. Allah hepinizden razı olsun, hepimiz yavrularımıza hayırla kavuşalım inşallah. Kendime dua ederken mutlaka sizleri de ekleyeceğim, hepiniz de benim gözümde artık kardeşimsiniz.
Kubra_enc34 sasha yazdığınız her kelimenin altına imza atıyorum tecrübesiz tüm anne adaylarına yardım eden bir platform , iyiki var kafamdaki tüm soruları burda tam anlamıyla çözümlendirebildim ☝️👏
Boncukk123 sasha sende öylesin canım iyi insanlarla bağ kurmak icin ille de görmek gerekmiyormuş boyle de kurulabiliyormuş ☺️🌸
Minigiim-vebenn52 İnşallah 💖🤲🏻 kalpten bir dua hepimize şifa olsun inşallah hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻💖