Zeehraaaa Yutarken kokusu aşırı rahatsız ediyor midem bulanıyor diye dr ye söyledm 2 hafta ara ver tekrar devam et dedi. Sizlerde de aynı sorun var mı?
e_blue_sky_a Zeehraaaa beni rahatsız etmiyor. İçi kokuyor onun Bi gün acele ederken ısırmıştım çok kötü balık koktu ağzım. Ama bence dışı yani o yuttuğumuz hali gayet güzel. Ağzında tutma suyu Bi eline diğerine hapı al 1sn yede yutuver. Ara vermen iyi değil sonuçta sana bebeğe vitamin
tugcesakzci Zeehraaaa özellikle sabah içtiğimde oluyordu hatta kusuyordum doktora söyledim gece yatmadan iç dedi o şekilde içince geçti bende
Zeehraaaa e_blue_sky_a yutuyorum yutuyorum gitmiyor dışı da kokuyor ben önceden balıktan tiksinmistim o yüzden yutamıyorum
Zeehraaaa e_blue_sky_a dr ye sordum hepsi böyle kokulu ve büyük hap diyor. Ilk zamanlar içiyordum sonra dan zorlaştı yutamıyorum nedense bir formülü var mıdır siz nasıl yutuyorsunuz
pnar-81 Zeehraaaa evet hepsi o şekilde muadilleri var ama hepsinin içinde omega ve vitaminler olduğu için koku var nefes alma yutarken at hemen su iç regenesis içeriği en iyi olan vitamin çünkü bebiş için biraz dişini sık 🤍
e_blue_sky_a Zeehraaaa takıntı haline getirmemeye çalışın. Balık onun en içinde ki dışında değil. Ağzına hapı at hemen suyu içersin. Çünkü gerçekten de dışı kokmuyor. Isırırsan kokar. Re Genesis max en iyi vitaminlerden
Zeehraaaa tugcesakzci içerken sorun içtikten sonra sorun yok. Yutuyorum suyla beraber su gidiyor ilaç gitmiyor
Kevserehdhd Bana dışı cikolata kokuyor size n kokuyor ki koklamayin hemen yutun arkasından bisey yiyin sevdiğiniz