Deletedmom_78 Kızlar merhaba iki.gündür kalçam ağrıyo belime kulunc giriyo gibi bişeler oluyo bu haftalarda normal mi yoksa doktora gitmeli miyim
yagmurrrra Deletedmom_78 benim yürüyünce batıyordu doktorum magnezyum başladı kemiğin kırılmış olabilir ama öyle bile olsa yapıcak bişey yok dedi ama sizin haftanızda ileri kontrole gittiğinizde sorun mutlaka
Krtcm yagmurrrra benimde yürürken ses geliyo ve sağ kalçamdan bazen adım atamıyorum çok agrıyo magnezyum sa içiyorum
yagmurrrra Krtcm kırık mı acaba doktor kırık bile olabilir ama öyle bile olsa yapıcak bişey yok demişti çok yürüme dinlen dedi emzirme yastığına otur sert yerlere oturma dedi