Alyaarasmom Bugün çatı muaynesi yapıcak doktorumuz ve şuan 39. Haftadayım sizlerde nasıl oldu belli olurmu normal mi sezeryanmı olup olmayacağı
Prrensessanneesi Alyaarasmom muayeneden çıktıktan sonra acıyıp acımadıgını söyler misin bende çok merak ediyorum
Alyaarasmom Prrensessanneesi yani çatı muaynesi için gittim ama yapmadı Çarşamba tekrar gidicez bakalım o gün yaparsa inşallah 😂
Beste2 Bana suyumun azalması nedeniyle 37+0 da yapıldı. Acı hissetmedim sadece biraz bastırdığı için o baskı rahatsız ediyor insanı ama o kadar da olacak tabiki. Önemli olan doktorunuzun tutumu ve sizin kendinizi kasmamanız