busra_ulgul 30.haftadn beri oray gidiyorum ilgili bı hastane sadece çok kalabalık ama sürekli aynı doktora gitmiyorum çünkü randevu bulunmuyor 6 sına yine randevum var seren topuz egriboyuna aldım zaten normal olacaksa doğum acilden giriş yapiyosun hangi doktor varsa acilde o giriyor doğumuna