2bebislianne Gittim canım doktora yeterli dedi bunlar için çok şükür 🙏
sdkshn sevindim sizin adınıza☺️
Aslanmom1 Bebek kaybı yaşadıktan sonra onlara bakılmıştı canım ama bir yılı geçti
sdkshn 3 ise super. O zaman yanlis islemislerdir raporda