Elifdddd Çok yoğun stres değilse fazla da etkilenmez bence çünkü hepimiz insanız ister istemez birşeylere üzülebiliyoruz, mutluluk kadar bu da doğal. Önemli olan çabuk toparlanmak. İştahsız da olsan birşeyler atıştırmaya çalış, özellikle bu haftalarda bebeklerimiz depolarımızı boşaltıyor yemezsek güçsüz düşeriz ❤️🙏