2oglus gebelik oldu evt 3 yaşında bir oğlum var bve şuan 7 haftalik da 2. Bebegime hamileyim çok şükür. İleri hızlı hareketli 0 di,hareketsiz çoktu, yerinde hareketli çok çok az dı baya kotuydu. İlk testte sayı olarakta az dı hatta hemen gün aldik ve ameliyat oldu . Belirli aralıklarla test verdi sanirim 2 veya 3. Testte ileri hızlı hareketli cogalmisti ve çok mutlu olmustuk zamnla düzelen bisey ve herkesin farkli olabiliyor tedavi surecii. Ameliyat mutlaka olunmali bencee..