Bence yok kuzum fotoğrafa göre ama moralini bozma daha yumurtlama döneminde olabilirsin ve çok erken varsa da idrardan göremezsin adetine daha çok var anca kanda bakılması lazım adetini bekle ben adetim 10 gün geciktiğinde idrarda yapmıştım kıpkırmızıydı 2 çizgide şimdiden strese sokarsan kendini varsa bile zarar verirsin akışa bırak biraz