Fatma4747 herkesin yaşadığı bir olmaz ama bnde tecrübemi söyleyeyim canım göndericiyi iyi sectigimizi düşünüyorduk alttaki yorumlar hep olumlu falandı benim bebek eşyası değil ama başka bi siparişim oldu belki inanmazsin 1 yıl oldu hala gelen giden yok kaç kez ingilizce msjlar gönderdik ürün yakın zamanda ulaşacak denildi ama diyorum ya 1 yılı geçti belki de hala bisi yok çok yüksek fiyatlı bişey değildi 20 tl mi ne tutuyordu aldığım şey para iadesi istedim o da gelmedi. Sinir oldum programi falan sildim