Esmatskle pamuklu kıyafetler tercih etmeye çalış canım ben 1 tane onlu hastane çıkışı 5 tane 5 li hastane çıkışı ve iki tane de yeni doğan tulim aldım bunlar yeni doğan için yeterli olduğunu düşünüyorum ikinci bebeğim olacak 03 ay takım aldım iki tane onun dışında 06 ay aldım yada 6 +aldım penye battaniye çok lazım oluyor ondan fazla aldım muslin çok almadım çünkü kış bebeği olacak benim oğlum 1 hafta sonra olacak doğumum o yüzden penye battaniye ağırlıklı oldu ve nohut battaniye 3 tane çıtçıtlı badi de yeni doğan 3 adet 03 ay 3 adet 5 adet flan da 06 aldım kilotlu çorap aldım küçük küçük kıyafetlerin altından giydirmek için şapka eldiven baya önemli oluyor ilk zamanlar ama çok fazla kirlenmiyor benim kızım çok kusan bir bebekti o yuzden önlük takiyordum sürekli