Yefe Selam kızlar aranizda ikili tarama testi sonucundan anlayan var mı doktoruma ulaşamadım merak ediyorum açıkçası anlayan varsa bakabilir mi Papp-A 0.762 beta HCG 19.9
Newmommyy Yefe grafik lazım canım böyle anlaşılmaz. Doktorun ekranına düşer o grafik de. Başka yerde bulamazsın.
Maryhoney Yefe grafikte belli oluyor e nabizda yeşil tik yazıyordu benim normal yazıyordu doktora gittim orta düzeyde risk dedi üçlü taramam temiz çıktı sonra rahatladım psikolojimi bozdular 3 hafta
Yefe Tamam kızlar çok teşekkür ederim internette doğru dürüst bilgi bulamadım o yüzden sordum tekrar teşekkür ederim