Merhaba kızlar suni sancıyla doğumum başlatılacak pazartesi günü. Yatışım yapıldığında kendi kıyafetimle mi olacağım yoksa hastane önlük vs veriyor mu. Kendi kıyafetimle olacaksam nasıl bir şey koymalıyım? Bir de normal doğumun ne zaman ne kadar süreceği belli olmuyor tabi ki diyelim ki uzun sürdü ve bir gece yerine iki gece kalındı hastanede onun için ekstra ücret alınıyor mu yoksa normal doğum için ödediğimiz ücretin içinde mi