Merhaba kızlar, acı eşiğim cok düşük olduğu icin doktorum ve eşim sezeryan öneriyor. Ben evet gerçekten acıya dayanamıyorum ama normal istiyordum… minik sancıları bile zor atlıyorum kasılmaları da o şekilde, doktorum 5 Aralık salı günü 38+4te sezeryana alabilirim istersen diye teklif etti. Pazartesi günü de alttan muayene yapacak emin olmak adına (ben alttan muayenede Bile çığlık atıyorum ). Sizler ne düşünüyorsunuz? Cok kararsız kaldım acaba bebeğim geleceği günü kendisi mi belirlemeli yoksa benim çekecegim acıya göre mi belirlemeliyiz? Vicdan yapıyorum açıkçası 😓