Prensannesi333 Herkese merhabalar . Doğuma az bir zaman kaldı bizde araştırmaya girdik acaba son zamanlar doğum için fiyat alabildiniz mi ? Hangi hastanede ne kadar 🥰
tugbadurmaz34 Prensannesi333 ben forum yaşam hastanesini aradım sadece sadece normal sezaryen farketmiyor 13,500 dediler
Aayyss Prensannesi333 cityde yapacam ama doktorum dışardan 22 bin hastaneden fiyat almadım doktorum dışarıdan olduğu için
1cocuklumom Prensannesi333 merhaba ben medicalde doğum yapacam en son 22 bindi ama değişti mi bilmiyorum ilk doğumun da oradaydı çok memnundum
Fatmabens Prensannesi333 merhaba özel Yenişehir Hastanesi 14 bin sigortalı. Bu hafta orda yapacağım ben de
Prensannesi333 tugbadurmaz34 yeni mi fiyat aldınız acaba birkaç gün önce bana 18 bin dediler normal doğum için ama yılbaşından sonra zam geleceğini söylediler
tugbadurmaz34 Prensannesi333 valla 1 ay olmadı desem yeridir hatta yılbaşı sonrası ne olur dedim mayısta doğum var değişeceğini sanmıyorum dedi böyle kalır
Prensannesi333 tugbadurmaz34 kusura bakmayın rahatsız ediyorum böyle ama doktorunuz mu söyledi acaba sekreter mi ? Birde hangi doktora gidiyorsunuz
tugbadurmaz34 Prensannesi333 estağfurullah ben direkt hastaneyi aradım oradan bilgi verdiler ben daha önce Ahmet ışıktana gittim çok memnunum şu an devlete gidiyorum ama doğum için sordum olursa hiç düşünmeden Ahmet hoca
Prensannesi333 1cocuklumom benim arkadaşım o hastaneden herşey dahil (oda süslemesi foto cekim ve ikram yapıyorlarmış galiba ) 55 bin fiyat verdiler .
Prensannesi333 tugbadurmaz34 evet yengemde o doktora gidiyordu ve çok memnundu gerçekten . Bende yarın tekrar arıyım acaba doktorum neden böyle birşey bir soralım aklımızda soru işareti kalmasın ☺️
Gul_se77 tugbadurmaz34 dikkat et benim arkadaşım da Ahmet isiktana gidiyordu arkadaşımın bebeğinin kordonu boğazına dolanmış ahmet hoca fark etmemiş çocuk az kalsın ölüyormuş biraz daha geç kalsalarmis bende ona gidiyordum degistirdim smdi gulay ozdemire gidiyorum
1cocuklumom Prensannesi333 ikram yok ama çekim var dahil ben doğum paketi aldıö hamileliğin başında 25 bine tüm muayne tahlil dahil
Prensannesi333 tugbadurmaz34 siz sigortalısınız o zaman değil çünkü benim sigortam olmadığı için muayene 650 o zaman doğumda normal öyle söylemeleri
tugbadurmaz34 Prensannesi333 benimde sigortam yok sigortalı sordum bende belki eşim sigortalı işe girerim demişti yoksa bende şimdi gidersem 650₺ gidicem