Arkadaşlar merhaba daha önce de post açmıştım şu an 36 haftalık hamileyim. 2 haftaki önceki kontrolümde bebeğimin kafası 2 hafta, karın çevresi de 1 hafta önden gidiyor. Daha önce gebelik şeker çıkmamıştı ama kontrolde açlık şekerim sınırın bi tık üstünde çıkmıştı doktor kontrol edelim hergün ölçüyorum normal görünüyor ancak dün akşm çok kötü olunca acile gittim ve bebeğin ölçümleri yine 2 hafta ilerde ve amniyon sıvısı fazlalaşmış şekerden şüphelendi ölçümlerde çıkmadığını söyledim. 36. Haftasında doğuma bu kdar yaklaşıp sorun yaşayan var mı? Korkuyorum bir sorun olur mu