Cicek35 11.haftamdayim.ozele gidiyorum.randevum grlene kadar haliyle sabredemiyorum.devlet hastanesine de gitsem o arada anlarlarmi?yazilan receteden falan?bakarlarmi ozelede gidiyorum diye?kombine sekildr giden varmi aranizda kizlar?
Smy38 Cicek35 yok canım istediğin yere git anlasalar ne olacak ki.benim doktorum ozeldeki sadece devletfw yaptirdigim tahliller için baktı geriye dönük sistemden.niye çekiniyorsun.ben testler devlette kontrolu özele gidiyorum.
tuq_ba Cicek35 bakiyolar canim ben öyle yaptim rutin kontrollerimi devlette yaptirdim onun disinda özele de gittim ayda bir veya iki kere
KuzeyinAnnesi10 Cicek35 istediğin gibi git istersen 3 4 devlet hastanesine de aynanda git hiç Bisey demezler merak etme hem özel hem devlet takipli çok var
Yenianneperci35 Cicek35 yapabilirsin tabii. Ben de özel takipliyim.ikili testte şehir hastanesine ,ayrıntılı da üniversite hastanesine gittim.Doktotuma gidince de kontrol etti hep.Yalnız şeker yüklemesini kendi doktorumda yaptırdım
Cicek35 11.haftada gittigimde peki kontrole geldim dedigimde ’bu zamana kadar bakilmadinmi’derse dr ne dicem?
Leylalyla Cicek35 yok canım kimse birşey demiyor. :) Git görün ikisine de ben devlet hastanesinde sadece kaydım olsun diye 2 3 ayda bir gittim. Özele her ay gittim. Kimsede neden gelmedin daha önce filan gibi birşey demedi.
tugcesakzci Cicek35 yok canım git kimse bir şey diyemez ben ikisine de gidiyorum ve iki taraftaki doktor da biliyor bişey olmaz