Merhaba,öncelikle sakin olun Tsh değerleri gebelikte artar Ve anladığım kadarıyla siz takiplisiniz Yani doktora gidip ilaç alıyosunuz O yüzden tsh ile bağlantısı olduğunu sanmıyorum 2 hafta geriden gelmesi içinde endişe etmeyin Doktorunuza mutlaka danışın Kafanızdaki tüm soruları ona sorun en doğrudunu doktorlar bilir Ama bu esnada da üzülup stres yapmayın Allah çözümsüz dert vermesin Hem stres üzüntü bebeğinize de yaramaz..Sağlıcakla bebeğinizi kucaklamanızı dilerim..