Pinarclk bende daha küçükken ortaya çıkmıştı ama o zaman normal zannediyordum yani anlamamıştım siğil olduğunu, sonrasında tvde denk geldim baktım genital siğil diyor doktor ve aynısı bende de var, tamam dedim meğer benimki normal değilmiş hamilelik döneminde de arttığını gözlemledim, vajinanın içinde de var mı bilmiyorum ama dış kısımlarda var, alttan hiç muayene edilmedim belki de ondan henüz bişey demedi doktorlar, en iyisi dediğin gibi doktora durumu anlatıp bi Doğum için ve siğil tedavisi için çare aramak 😞