Kuzeyozum 29 haftalık hamileyim, uyandığımdan beri kasıklarımda ağrı tarzı uyuşma tarzı bir durum var ağrı bazen vajinama da vuruyor tehlikeli bir durum olabilir mi? her seferinde acile gitmek istemiyorum
11-02- Kuzeyozum aynı durumu iki gün önce yaşadım 31 haftalığım normal dedi doktorum bazen yalancı sancı olabiliyor
tugcesakzci Kuzeyozum ılık bir duş al sonra dınlen eğer geçmezse acile git canım. Ben de 30. Haftadayım ben de de oluyor doktorum normal dedi çok rahatsız ediyorsa duş al dınlen geçmiyorsa gel demişti
mervemurat16 Kuzeyozum enfeksiyon olabilir bu haftalarda daha çok ortaya çıkıyor idrarda yanma acı veya kaşıntı varmı vajinada
11-02- Kuzeyozum çok mu şiddetli yani dayanılamayacak gibiyse git ama şiddetli değilse ve leke kan gelmediyse normal cnm
KuzeyinAnnesi10 Kuzeyozum bu haftalarda oluyor özelikle beben doğum pozisyonuna gecmisse baskıdan dolayı bene yaşıyorum 33 deyim bazen şiddetli vurma bile oluyor malesef doğuma kadar dayanicsz